Het begint al dichtbij te komen... - Reisverslag uit Tiel, Nederland van Myrthe Leth - WaarBenJij.nu Het begint al dichtbij te komen... - Reisverslag uit Tiel, Nederland van Myrthe Leth - WaarBenJij.nu

Het begint al dichtbij te komen...

Door: Myrthe

Blijf op de hoogte en volg Myrthe

30 December 2012 | Nederland, Tiel

Hoi!

Hier mijn eerste verslag. Nog wel vanuit Nederland, maar dat zal binnenkort anders zijn!

Joost, mijn neef bij wie ik zal verblijven tijdens mijn reis, was deze week in Nederland en bracht ook een bezoekje aan ons.
Na een heerlijke brunch te hebben gehad, had hij nog een aantal tips voor mijn reis!

Het was slim om van een zwart shirt een mouw af te knippen dat in het vliegtuig dan goed zal dienen als 'slaap kap'. Dat komt goed uit, want ik ben 18 uur onderweg, dus slapen zal niet verkeerd zijn...
Ik moest genoeg spullen meenemen om me te vermaken. Ik dacht gelijk al aan een boek, en er zullen ook vast wel films gedraaid worden.

In Johannesburg moest ik mijn koffers ophalen om mee door de douane te gaan. Niet vergeten dus. (Ik had al een akelige nachtmerrie gehad, vlucht gemist, koffers kwijt... je weet wel.)

Of hij zelf persoonlijk met een bordje op het vliegveld zou staan om me op te wachten wist hij nog niet zeker, het kon ook iemand anders zijn. Dat is ook wel weer spannend, zou ik dus opzoek moeten gaan naar een onbekend persoon met een bord met daarop de tekst: Welcome Myrthe!

Eigenlijk was dit berichtje ook puur even om de mailinglijst uit te proberen... Dus ik ga zometeen gelijk de mail checken om te kijken of hij is aangekomen. Daarna zal ik de mailinglijst eens uitbreiden.
Kan ik jullie straks allemaal spammen met mijn Kaapstad avonturen!
Jijzelf kan je ook aanmelden voor mijn reisverslag. Dit kan je doen door onder het kopje 'Blijf op de hoogte' te klikken op 'meld je aan voor de mailingslijst'. Zodra je dat hebt gedaan ontvang je iedere keer een mailtje zodra ik een nieuw verslag online heb gezet!

Liefs,
Myrthe

  • 30 December 2012 - 14:01

    Mams:

    Wij ontvangen straks graag spam van jou uit Kaapstad hoor!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Myrthe

Actief sinds 30 Dec. 2012
Verslag gelezen: 479
Totaal aantal bezoekers 37133

Voorgaande reizen:

16 April 2017 - 20 Mei 2017

Murcia & Valencia 2017

29 Mei 2016 - 29 Juni 2016

Madrid 2016

21 Juli 2015 - 29 Juli 2015

Denemarken 2015

07 April 2013 - 11 April 2013

Milaan 2014

16 Februari 2013 - 04 Maart 2013

Capetown 2013

Landen bezocht: