'Een eerste indruk maak je maar één keer' - Reisverslag uit Tiel, Nederland van Myrthe Leth - WaarBenJij.nu 'Een eerste indruk maak je maar één keer' - Reisverslag uit Tiel, Nederland van Myrthe Leth - WaarBenJij.nu

'Een eerste indruk maak je maar één keer'

Door: Myrthe

Blijf op de hoogte en volg Myrthe

31 December 2012 | Nederland, Tiel

En zo is het.

Dit betekent dat ik dus niet in m'n gewone kloffie kan komen aanpappen zoals ik altijd doe als ik naar school moet.(Je hoeft daar maar rond te lopen en je kleding is al vies...)

Dit dilemma heeft als resultaat een paar hakken van 13cm, (Pijne voeten...) twee nette jurkjes, net blousje, en een colbertje dat eigenlijk overal op staat.

Het ontschiet me wel eens dat het daar volop zomer is in februari, dus dat colbertje zal vooral voor in de avond zijn. 36 graden was het, toen Joost Kaapstad verliet. Design Indaba schijnt de conferentie datum te hebben bepaald aan de hand van het weer. In de week van 27 februari t/m 3 maart is de kans op goed weer namelijk het grootst! Weer eens een andere tactiek om mensen te trekken. Én een plus puntje voor mij, want ik houd niet zo van de kou...

Voor jullie allen alvast een hele fijne jaarwisseling en dat het maar een spetterend 2013 mag worden vol kansen en geluk!
En pas op voor vuurwerk.

Liefs,
Myrthe

Ps. Nog meer musthaves tips zijn natuurlijk altijd welkom!
P.p.s. Onder mijn verslag heb ik een foto geplaatst van mijn Kaapstad musthaves!