Nog één! - Reisverslag uit Tiel, Nederland van Myrthe Leth - WaarBenJij.nu Nog één! - Reisverslag uit Tiel, Nederland van Myrthe Leth - WaarBenJij.nu

Nog één!

Door: Myrthe

Blijf op de hoogte en volg Myrthe

14 Februari 2013 | Nederland, Tiel

Zaterdag om 19:40 ga ik de lucht in, op naar de andere kant van de wereld! Koffer zo goed als gepakt, laatste kleding stukken aangeschaft, en wat ik verder mis koop ik daar.

In de tussentijd zijn er nog meer leuke en interessante dingen op de planning gekomen!. Ik ga meehelpen opbouwen en het presentabel maken van de tentoonstelling "heavy metal". Hier zal werk te vinden zijn van 30 designers en is het thema metaal.
Op de design school Vega mag ik mee draaien met de lessen en moet ik een presentatie geven over mijzelf en de opleiding. Ik heb me laten vertellen dat zij daar heel theoretisch werken, dus dat zal ongetwijfeld interessant worden!

Vanaf zondag, zodra ik geland ben, zal ik mijn best doen om iedere dag een berichtje te posten!

Liefs,
Myrthe