Dag 4 - Reisverslag uit Porzuna, Spanje van Myrthe Leth - WaarBenJij.nu Dag 4 - Reisverslag uit Porzuna, Spanje van Myrthe Leth - WaarBenJij.nu

Dag 4

Door: Myrthe

Blijf op de hoogte en volg Myrthe

02 Juni 2016 | Spanje, Porzuna

Mijn wekker ging om half 8 want om half 9 werden we op school verwacht. Na een kleine introductie kregen we de toelatingstest voor onze neus. Hierna gaf Hugo een korte introductie over de regels van de school, de regels in Spanje en andere dingen die nodig waren om te weten wanneer je in Spanje verblijft. Tot half 3 waren we zoet, want het laatste gedeelte was een uitleg over het verblijven bij een gastgezin. Hoe zit het met het water, gas en elektrisch, wordt er gewassen en hoe moet je je gedragen. Hierna kwam onze introductiedag tot zijn eind en zijn we op weg gegaan naar de stad. We dachten te lopen in de buurt bij Sol en ineens liepen we Lavapiés binnen. Niet veel later waren we alweer in Latina, waar we ook wat hebben gegeten en gedronken. Madrid is ontzettend groot, maar zo voelt het niet. Alles is prima te lopen en met de metro ben je overal super snel. Het scheelt ook dat ik in de wijk Chamberí woon, wat 4 minuten lopen is vanaf de Universiteit. De taal spreken gaat me steeds makkelijker af en het bevalt me hier wel!

Tags: Nebrija, Spaans