Dinsdag 21 juni - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Myrthe Leth - WaarBenJij.nu Dinsdag 21 juni - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Myrthe Leth - WaarBenJij.nu

Dinsdag 21 juni

Door: Myrthe

Blijf op de hoogte en volg Myrthe

22 Juni 2016 | Spanje, Madrid

Dinsdag 21 juni.

Nadat school was afgelopen ben ik de metro ingestapt richting Sol, het toeristische en commerciële centrum van Madrid. Hier ben ik vervolgens zijstraatjes ingegaan om uiteindelijk uit de komen in Lavapies, hier had ik namelijk een winkeltje gezien waar ik dacht een leuk cadeautje scoren. Eenmaal in de winkel werd mij verteld dat ze alleen verkochten aan winkels en je minimaal 12 producten moest kopen. Ik draaide teleurgesteld weer om en de 5 eerst volgende winkels die ik in wilde gaan hadden precies hetzelfde concept. Heel erg balen, maar op naar de andere winkels. Aangezien ik het rondstruinen in de warme zon op een gegeven moment zat was ben ik richting huis gegaan. Het weer is hier overigens weer helemaal veranderd. Deze aankomende week, tot aan de dag dat ik vertrek (29 juni) is het boven de 30 graden. En dan waarschijnlijk boven de 30 graden in de schaduw, dus in de zon toch wel tegen de 40 graden aan. Die regendans van mij was van korte duur en ik denk dat er veel andere mensen zijn geweest die de zonnedans hebben gedaan. Voordat we gingen eten heb ik niet veel meer gedaan dan huiswerk maken en film kijken. Ik hoopte dat we op tijd (lees 8 uur) zouden eten aangezien Spanje om 21:00 moest spelen tegen Kroatië. Normaal gesproken kijk ik alleen het WK, maar nu ik zo in Spanje ben rol je vanzelf in de wedstrijden en moedig je natuurlijk je verblijf land aan. Niets was minder waar, want om 21:00 schoven we pas aan tafel. Dit werd voor mij dus een tweede helft en zodra ik kon ben ik gaan snel wandelen naar de 100montaditos in Malasaña waar Merijn al op mij aan het wachten was. Helaas verloor Spanje met 1-2, waarna ook de nodige scheldwoorden vielen vanaf de tafel met Spanjaarden naast ons. Na de wedstrijd zijn we langs mijn huis gelopen, ik naar mijn bed en Merijn de metro in die om de hoek zit.

Tags: Madrid, spanje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Myrthe

Actief sinds 30 Dec. 2012
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 37092

Voorgaande reizen:

16 April 2017 - 20 Mei 2017

Murcia & Valencia 2017

29 Mei 2016 - 29 Juni 2016

Madrid 2016

21 Juli 2015 - 29 Juli 2015

Denemarken 2015

07 April 2013 - 11 April 2013

Milaan 2014

16 Februari 2013 - 04 Maart 2013

Capetown 2013

Landen bezocht: