Vertrek! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Myrthe Leth - WaarBenJij.nu Vertrek! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Myrthe Leth - WaarBenJij.nu

Vertrek!

Door: Myrthe

Blijf op de hoogte en volg Myrthe

07 April 2014 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Op dit moment wacht ik op Eindhoven Airport tot ik kan boarden naar Milaan Bergamo! Ik ben daar met een kleine 2 uur en dan kost het me nog een kleine 1,5 uur om naar Ventura Livingroom te komen. Vorig jaar heb ik als bezoeker de design week Milaan bezocht, maar dit jaar ga ik er een paar dagen werken!!

Alissa + Nienke, het twee-mans(vrouws) bedrijf waar ik stage loopt staan tijdens de design week in Milaan in de Ventura Living Room, en ik samen met de andere stagaire mochten ook mee! We zijn daar onderdeel van Amaro Creative Industries en beheren de keramiek werkplaats. Verder is er nog een naai atelier, zeefdruk werkplaats en nog veel meer te vinden. In het gebouw bevindt zicht ook een restaurant en een pasta bar waar heerlijk gegeten kan worden! Ik zal t/m vrijdag daar rond lopen om te werken, mensen te woord te staan maar ook vooral Alissa en Nienke te representeren. Ik heb er super veel zin in, en ben benieuwd hoe het is om de Design Week Milaan mee te maken vanuit een ander perspectief!

Morgen begint de design week officieel en kan het werk beginnen!

Ciao!