Vrijdag 24 juni - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Myrthe Leth - WaarBenJij.nu Vrijdag 24 juni - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Myrthe Leth - WaarBenJij.nu

Vrijdag 24 juni

Door: Myrthe

Blijf op de hoogte en volg Myrthe

26 Juni 2016 | Spanje, Madrid

Vrijdag 24 juni
Deze dag was school klaar om 11:20. De laatste normale schooldag voor de toets en we hebben dingen herhaald maar ook nieuwe dingen behandeld. Hierna ging ik naar huis om mijn spullen alvast een beetje inpak klaar te maken. Namelijk alles wat gewassen was, mijn hele koffer, had ik gewoon in mijn koffer gedonderd zonder op te vouwen. Aangezien ik op dat moment het oké vond om kleding te vouwen ben ik dat gaan doen. Hierna ging ik weer langzaam richting Retiro en ik heb hier Merijn en Matthew ontmoet. Een activiteit die je hier écht moet doen is bootje varen op het meertje in Retiro, dit hadden we nog niet gedaan en besloten een kaartje te kopen. Voor 6 euro hebben we 45 minuten in een bootje op het water mogen dobberen. Met kapitein Merijn en Matthew zijn we het hele meertje rond geweest en ik had gelukkig zonnebrand bij, want de zon scheen goed en zo op het water gaat het altijd hard. Na het bootje varen zijn we Retiro uitgegaan om bij Surueña (een 100montaditos maar dan uitgebreider) bier-buckets voor 8 euro te bestellen. Lekkere desperados met een limoen kip met honing mosterd saus snack erbij. Voor mij was het op een gegeven moment weer tijd om richting huis te gaan voor het avond eten waarna ik ze weer in de stad zou ontmoeten. We hebben wat gedronken bij de bar waar we ooit cañas hebben gedronken voor 1 euro. Dit was gezellig maar we hebben het deze avond niet te laat gemaakt. Zo rond half 2 gingen we weer met de metro richting huis

Tags: Madrid, spanje, spaans