Wat ga ik doen tijdens mijn verblijf? - Reisverslag uit Tiel, Nederland van Myrthe Leth - WaarBenJij.nu Wat ga ik doen tijdens mijn verblijf? - Reisverslag uit Tiel, Nederland van Myrthe Leth - WaarBenJij.nu

Wat ga ik doen tijdens mijn verblijf?

Door: Myrthe

Blijf op de hoogte en volg Myrthe

03 April 2017 | Nederland, Tiel

Voor een verblijf van slechts één week in Murcia, heb ik al best wat plannen. Ik wil de historische stad Cartagena bezoeken om wat cultuur te snuiven. Een geweldig roze meer ga ik met mijn eigen ogen zien in Torrevieja. Voor het eerst bezoek ik een woestijn (een woestijn in Spanje? Jep! Een woestijn in Spanje!). En wel in las tabernas in Almería, met een heuse western film set. Natuurlijk ook Murcia zelf, maar de stad is niet bijster groot en zal ik na 3 dagen wel gezien hebben.

In Valencia heb ik tot nu toe maar één bezoekje gepland staan. En wel aan Calpe. Geen bijzonder stadje, maar wél bijzondere architectuur. Een roze-blauw appartement, ontworpen door de architect Ricardo Bofill in een soort blok-achtige stijl en ik ben er helemaal weg van. Ik neem mijn spiegelreflex camera mee om mooie foto's te schieten en wellicht te kunnen afdrukken wanneer ik weer in Nederland ben.
Hiernaast zal ik ook behulpzaam zijn bij de school 66 idiomas in hartje centrum van Valencia. Deze school biedt cursussen Valenciaans, Spaans, Engels en Nederlands aan. Rond 8 mei komen ook zo'n 30 leerlingen van het RSG Lingecollege, waar ik momenteel stage loop, hierheen op examenreis en zal ik wat leuke activiteiten met ze ondernemen zoals een fietstocht door de stad. De verdere invulling van deze taak is nog niet bekend, maar het zal ongetwijfeld goed zijn voor mijn Spaans!

Mocht iemand nog aanraders hebben in Murcia en Valencia omgeving, hoor ik het graag!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Myrthe

Actief sinds 30 Dec. 2012
Verslag gelezen: 305
Totaal aantal bezoekers 37131

Voorgaande reizen:

16 April 2017 - 20 Mei 2017

Murcia & Valencia 2017

29 Mei 2016 - 29 Juni 2016

Madrid 2016

21 Juli 2015 - 29 Juli 2015

Denemarken 2015

07 April 2013 - 11 April 2013

Milaan 2014

16 Februari 2013 - 04 Maart 2013

Capetown 2013

Landen bezocht: